Open Business Solutions

HansaWorld risinājumi

Viena programma visiem Jūsu biznesa procesiem

Integrēta biznesa programmatūra vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kurai uzticas vairāk kā 550’000 uzņēmumu visā pasaulē

Standard ERP ir moderna biznesa vadības sistēma, kuras pamatā ir jau pierastās funkcijas finanšu grāmatvedībai un nodokļu aprēķiniem, klientu pasūtījumu apstrādei un noliktavas pārvaldībai, ražošanas procesu un projektu uzskaitei, kas ir papildinātas ar klientu attiecību pārvaldības (CRM) rīku klāstu, e-pastu, interneta veikalu, dokumentu vadību, laika un uzdevumu plānošanu, veidojot vienotu biznesa platformu ar vairāk kā 45 funkcionāliem moduļiem. Arī specifiskie nozaru risinājumi, kā piemēram, Namu apsaimniekošana, ir iebūvēti HansaWorld sistēmā, nodrošinot augstas informācijas mijiedarbības iespējas.




Viena programma, viena datubāze un viens serveris

HansaWorld stratēģija ir izvietot visus biznesam svarīgos datus, ieskaitot specifiskos nozares risinājumus, vienā aplikācijā, vienā datubāzē un uz viena servera, nevis savienot atsevišķas datorsistēmas un to datus, tādējādi radot unikālu potenciālu dažādu informācijas elementu mijiedarbībai - piemēram, darbinieks, kas strādā ar debitoriem, var redzēt visus pārdevēja solījumus, preču piegādes statusu, remonta un ražošanas procesus. Mārketinga nodaļas darbinieks var veidot e-pastus visiem klientiem, kas ir vai nav iegādājušies konkrētu preci vai pakalpojumu.

Šāda pieeja samazina nepieciešamās investīcijas datortehnikā, vienkāršo atskaišu sagatavošanu un nodrošina zemas kopējās izmantošanas izmaksas (TCO, Total Cost of Ownership), izslēdzot nepieciešamību savienot, uzturēt un atjaunināt vairākas biznesa sistēmas un to savienošanas risinājumus.






Jūs nebūsiet atkarīgi no izvēlētās platformas

Izmantojot HansaWorld Standard ERP, varēsiet izvēlēties jebkuru no operētājsistēmām vai arī izmantot vairākas: Windows, Linux, Mac, Chrome OS, iOS vai Android. Lietotāji pēc savas izvēles var izmantot jebkuru no minētajām operētājsistēmām, Internet pārlūkprogrammu vai kādu no mobilajām ierīcēm, lai piekļūtu sistēmas informācijai.




Jūsu darbinieki, biroji un tirdzniecības vietas strādās kā vienota komanda, neatkarīgi no to atrašanās vietas

HansaWorld Standard ERP uzņēmuma vadības sistēma savienos Jūsu attālinātās noliktavas, veikalus un starptautiskus birojus bez termināla emulācijas vai citiem sarežģītiem un dārgiem risinājumiem. Ja Jums nepieciešamas reāla laika atskaites par vairākiem veikaliem, birojiem vai uzņēmumiem, tālāk meklēt nav vērts - HansaWorld Enterprise ir īstais risinājums, tas darbojas uz mobilajām iekārtām, piemēram, plaukstdatori, iPhone, iPod touch, iPad un viedtelefoni ar Android operētājsistēmu.

Visi no minētajiem mobilajiem rīkiem var pieslēgties sistēmai reāllaika režīmā, izmantojot bezvadu pieslēgumu internetam vai mobilo tālruņu datu pārraides tīklu, kā arī izmantot sistēmu lokāli un sinhronizēt datus ar serveri, kad šāda iespēja pastāv.

Mobilais pieslēgums sistēmai noderēs veicot noliktavas inventarizāciju, pakojot pasūtījumu, pieņemot klientu pasūtījumu ārpus biroja, pārbaudot atskaites ceļojuma laikā, kā arī laika, uzdevumu un izdevumu reģistrēšanai darbiniekiem, kas nestrādā biroja telpās.




Jūsu pārdošanas nodaļas darbs kļūs sistemātisks, caurskatāms un novērtējams, izmantojot integrētās CRM funkcijas

Dažādi uzņēmuma darbinieki kontaktējas vai strādā ar klientiem dažādos sadarbības posmos un par dažādiem jautājumiem, piemēram, nosūtot īpašos piedāvājumus, slēdzot līgumu, pasūtījuma izpildes procesā vai pārrunājot neapmaksāto rēķinu statusu. Katra no šīm mijiedarbībām ar Klientu tiek atspoguļota arī sistēmas ierakstos, uzkrājot tik ļoti vērtīgo informāciju par Klientu. Standard ERP CRM funkcijas ir pilnībā integrētas ar pārējām sistēmas funkcijām, nodrošinot jebkuram darbiniekam iespēju apskatīt vienā atskaitē visu informāciju par Klientu, kas ir tik nepieciešama sarunas laikā: piegādātās preces, biežāk iegādātos artikulus, apgrozījum pēdējos mēnešos, piedāvājumus, nosūtītās vēstules, telefonsarunu piezīmes, līgumus, projektu ierakstus un grupēšanas pazīmes.

Pārdošanas nodaļas darbiniekiem īpaši noderīgi būs atgādinājumi par nepadarītiem darbiem, kas sasaista informāciju par to, kad šis uzdevums ir jāpaveic ar attiecīgo ierakstu sistēmā, lai palīdzētu sekot pārdošanas zvaniem, izveidotajiem piedāvājumiem, neapmaksātajiem rēķiniem, sekotu preču piegādēm no piegādātājiem u.c. Izmantojiet Standard ERP iebūvēto atgādinājumu sistēmu, lai veidotu automātiskas īsziņas, sistēmas paziņojumus vai e-pastus ar atgādinājumiem par dokumentiem, kurus nepieciešams apstiprināt, zvaniem, kurus nepieciešams veikt, e-pastiem, uz kuriem jāatbild vai paziņojumiem klientiem par nosūtītajām precēm.

Standard ERP grafiskais kalendārs un resursu plānotājs ļauj plānot un uzdot uzdevumus sev un saviem kolēģiem, kā arī sekot to izpildei. Tas ļauj Jums dažu sekunžu laikā ieplānot sapulci vai pārbaudīt, kur atrodas Jūsu kolēģis, novērtēt, cik daudz laika darbinieks patērē noteiktam darbam un kādus rezultātus tas dod. Piemēram, novērtēt, cik laika darbinieks patērē pārdošanas darbam un cik līgumi ir noslēgti šajā laikā.

Veidojiet efektīvas pārdošanas kampaņas, izmantojot HansaWorld Standard ERP komunikācijas un grupēšanas rīkus. Piemēram, automātiski pievienojiet Klientam grupēšanas pazīmi, ja tas ir iegādājies kādu konkrētu preci vai konkrētas grupas preci. Pēc šīs pazīmes pievienošanas, Jūs varēsiet izsūtīt mērķētu informatīvu ziņojumu vai piedāvājumu, tieši šiem Klientiem. Veidojiet teksta vai html ziņojumu, vai pielikumu ar bildēm un nosūtiet izvēlētajai Klientu grupai pa e-pastu vai drukājiet un sūtiet pa pastu. Turpiniet komunikāciju ar klientu tieši no nosūtītās kampaņas vēstules ieraksta, izmantojot Skype, VoIP vai mobilā tālruņa īsziņu un pierakstiet galvenos punktus par šo sarunu. Veidojiet nākamos uzdevums, lai izpildītu visas vienošanās ar klientu.

Izmantojiet HansaWorld Standard ERP elektroniskās konferences, lai sakārtotu dokumentus arhīvā, paziņotu darbiniekiem svarīgu informāciju ziņojumu dēlī vai saglabātu un apkopotu mārketinga materiālus brošūru datnē, kurus vienkārši varēsiet pievienot e-pastam vai jebkuram citam sistēmas ierakstiem kā pielikumu.

Pateicoties sistēmas integrācijai un atgādinājumiem, Jūsu pārdošanas nodaļas darbs
kļūs sistemātisks, caurskatāms un novērtējams, palīdzot uzņēmumam palielināt
pārdošanas apjomu un uzlabot Klientu servisa līmeni.




Pilnīgi integrēti nozares risinājumi

Standart ERP Namu apsaimniekošana HansaWorld partneri izstrādā un attīsta speciālos nozaru risinājumus, kas veidoti kā standarta sistēmas sastāvdaļa tā, lai šīs funkcijas un sistēmas informācija organiski mijiedarbotos ar Jūsu CRM un ERP funkcijām un samazinātu Jūsu sistēmas kopējās lietošanas izmaksas. Open Business Solutions speciālisti ir izstrādājuši speciālu nozares risinājumu Namu apsaimniekotājiem. Plašāku informāciju atradīsiet šeit.




Piemērota starptautiskām kompānijām un konsolidācijai

HansaWorld Standard ERP atbalsta darbu ne tikai ar vairākām valūtām, bet arī ar divām bāzes valūtām. Tas nozīmē, ka sistēma var saglabāt katru ierakstu divās valūtās, pārrēķinot summas pēc attiecīgās dienas valūtas kursa, un atspoguļot atskaites kā vienā, tā arī otrā bāzes valūtā.

Divu bāzes valūtu funkcijas ir noderīgas uzņēmumiem ar kompānijām dažādās valstīs, kur konsolidēto atskaišu veidošana notiek vienā valūtā, vai uzņēmumiem, kur valstī pieņemts veikt uzskaiti divās valūtās, kā arī uzņēmumiem, kas atrodas Eiro zonā un vēlas veikt uzskaiti arī nacionālajā valūtā vai tas ir pārejas periodā no nacionālās valūtas uz Eiro.

Minētajos gadījumos ir jāizpilda prasība uzskaitīt visus darījumus paralēli divās valūtās, izmantojot tās dienas valūtas kursu. Varat izmantot automātisko valūtas kursu atjaunināšanas servisu, lai nodrošinātu vienmēr jaunāko kursu izmantošanu. HansaWorld Standard ERP automātiski uzskaitīs un grāmatos valūtas kursu starpības.

HansaWorld sistēma “runās” Jūsu valodā: katrs lietotājs var izmantot savu saskarnes valodu, lai ievadītu vai apskatītu vienus un tos pašus datus. Piemēram, darbinieki var strādāt savā valodā, bet vadītāji pārskatīt atskaites citā.

Kompāniju grupas rezultātus varēsiet novērtēt konsolidētajās atskaitēs jebkurā brīdī, dažu minūšu laikā, izmantojot Konsolidācijas moduli. Tas ļauj ātri un kvalitatīvi novērtēt grupas kopējos rezultātus, bet, noklikšķinot uz kopējiem cipariem, saņemt datus par kompānijām un pat atvērt saistītos ierakstus. HansaWorld Standard ERP Konsolidācijas modulis darbojas reāllaikā, tam nav nepieciešams datu eksports vai cita programmatūra.




Atbildes uz svarīgākajiem jautājumiem saņemsiet minūšu laikā

Biznesa analīzes rīks paver plašas analīzes iespējas, jo visi uzņēmuma dati atrodas vienuviet. Tas ļauj Jums analizēt apgrozījumu un rentabilitāti par jebkuru Jūsu uzņēmējdarbības dimensiju, sākot ar pārdošanas apjomu un rentabilitāti pa reģionu, valsti, pilsētu, veikalu, projektu, produktu grupu un beidzot ar atsevišķu produktu rādītāju vispusīgu analīzi. Ar tādu pieejamo datu apjomu, ir loģiski to attēlot arī grafiski. HansaWorld jau standartā piedāvā iebūvētu reāllaika biznesa inteliģences rīku. Tam nav nepieciešama iepriekšēja, ilgstoša datu sagatavošana - dati grafiskiem pārskatiem tiek ņemti tieši no HansaWorld Standard ERP datu bāzes.




Paplašiniet pārdošanas kanālu ar E-komercijas funkcijām

HansaWorld Standard ERP ir iebūvēts tīmekļa serveris, kas ļauj Jums ātri izveidot uzņēmuma tīmekļa lapu un vienkārši mainīt to saturu. Pieejami gatavi šabloni teksta un attēlu tīmekļa lapām, kā arī šabloni Internet veikala izveidei. Vienkārši atzīmējiet, kuri artikuli tiks atspoguļoti Internet veikalā, un tie automātiski būs pieejami Jūsu klientiem, ieskaitot cenu, attēlu un citu artikula informāciju. Tieši tik vienkārši tam vajadzētu būt vienmēr – bez speciālas programmēšanas vai datu atkārtotas ievades. Internet veikalā veiktie pasūtījumi uzreiz atspoguļojas sistēmā sasaistē ar CRM un noliktavas datiem.

Klients, kas reģistrējis pasūtījumu tīmekļa veikalā, var saņemt automātisku pasūtījuma apstiprinājumu uz e-pastu vai mobilā tālruņa īsziņu, bet noliktavas pārziņi var saņemt paziņojumus par noliktavā iztrūkstošajām precēm. Tāpat Jūsu klienti un partneri var saņemt ierobežotu pieeju Jūsu sistēmai, izmantojot Internet pārlūkprogrammu, piemēram, lai reģistrētu projektā patērēto laiku vai izmaksas, savukārt partneri var reģistrēt pasūtījumus un pārlūkot dokumentus.




Standard ERP apvieno pasaules labāko biznesa praksi

Vairāk kā divdesmit gadu darba pieredze, vairāk kā 550 000 uzņēmumu 120 pasaules valstīs - tas viss ir ļāvis HansaWorld apvienot pasaules labāko biznesa praksi sistēmas funkcionālajos moduļos tā, lai jauniem klientiem būtu nepieciešamas minimālas investīcijas pielāgojumos un to uzturēšanā. Tomēr, ja vēlaties savam uzņēmumam īpaši pielāgotu risinājumu, veiksim to, izmantojot efektīvākos programmēšanas līdzekļus nozarē.




Jūs varēsiet pielāgot sistēmu tā, kā vēlaties

Ļaujiet mūsu profesionāļiem pielāgot HansaWorld Standard ERP tieši Jūsu uzņēmuma specifiskajām vajadzībām ar Hansa Application Language (HAL) palīdzību. Izmaiņas tiek veiktas tieši HansaWorld Standard ERP kodā, nevis kādā atsevišķā datorsistēmā, kuru pēc tam nepieciešams savienot. Tādā veidā Jūs varēsiet pielāgot, gan atsevišķus sistēmas datu ievades logus, gan veikt izmaiņas esošos dokumentos un atskaitēs, vai veidot pilnīgi jaunus dokumentus vai atskaites. Ar šī rīka palīdzību varam veikt arī jebkura veida integrāciju ar citām sistēmām, piemēram, ražošanas iekārtām, industriālajiem svariem, bezvadu svītru kodu lasītājiem, esošajām kases sistēmām, esošajiem interneta veikaliem u.c.




Sistēma pati sazināsies ar ārējiem serveriem, izmantojot Internet servisus

Šodien uzņēmums saskaras ar vajadzību savus biznesa datus nodot ārpus sava uzņēmuma. Kā to izdarīt ātri un precīzi? HansaWorld piedāvā saviem klientiem unikālu pieeju citu piegādātāju pakalpojumiem tieši no resursu vadības sistēmas Standard ERP un lielākajā daļā gadījumu, bez nepieciešamības instalēt atsevišķu programmnodrošinājumu. HansaWorld uztur šos pakalpojumus uz saviem serveriem un dod iespēju jums tos izmantot pēc nepieciešamības, maksājot tikai par izmantoto pakalpojumu apjomu. Ar vienu klikšķi iespējams:

Šis pieejamo pakalpojumu saraksts tiek nepārtraukti papildināts ar jauniem pakalpojumiem, kas ļauj Jums strādāt arvien efektīvāk. 




Uzņēmuma resursu vadības sistēma (ERP) HansaWorld Standard ERP ir perfekts risinājums lielākajai daļai uzņēmumu, sākot ar mazu uzņēmumu, kas izvēlas savu pirmo uzskaites sistēmu, un beidzot ar lielām starptautiskām kompānijām, kam nepieciešams integrēts risinājums visu biznesa procesu pārvaldībai un uzskaitei. HansaWorld Standard ERP ir tik vienkārša, vai tik sarežģīta, cik jūs to vēlaties.

Kontakti